ATRIUM

Firma ATRIUM působí na českém trhu od roku 1993, zaměřuje se na stavbu dřevěných rodinných domů i komerčních objektů. Dnes patří mezi přední dodavatele montovaných dřevostaveb v České republice. 

Co klient řešil?

Webové stránky firmy neplnily cíle tak, jak si firma přála. Cílem bylo dosáhnout vyšších konverzí a relevantní návštěvnosti. Firma by ráda zvýšila konverznost stránek a postavila rovných 100 domů ročně.

Obsah studie

Definice cílový skupin

Analýza konkurence

Uživatelské testování

Analýza marketingových aktivit

Optimalizace marketingové strategie

Návrh struktury webu

Model webu

Strategie a koncept webu

Kontaktujte nás

Cíle a strategie webu

Zvýšit počet poptávek z 2 500 na 3 000 za rok.
Zvýšit počet sjednání schůzek a návštěv vzorových domů
Podpořit brand a vyřešit případné obavy klientů

Jak dosáhnout cílů?

Uživatelské testování

Nejprve jsme otestovali starý web a konkurenci. Chtěli jsme zjistit, jaké informace uživatelé potřebují a jaké očekávají. Jak testování probíhalo, se dozvíte zde.

Díky testování jsme zjistili, jak se lidé na webu chovají.

Kvalitní obsah

Dobře zvolený tón komunikace je naprosto zásadní. Zvolili jsme přátelský, otevřený tón komunikace, ovšem velmi zdvořilý.

Více jsme v obsahu upozornili na hlavní výhody firmy a jasně jsme garantovali kvalitu staveb. Obsah celkově vede uživatele celým procesem stavby.

Redesign webu

Navrhli jsme přehlednou grafiku. Zaměřili jsme se především na funkčnost. Nově prezentujeme domy v katalogu včetně cen.

Sjednotili jsme web barevně a na výrazné prvky jsme zvolili neutrální domy, které se líbí všem.

Optimalizace online marketingu

Navrhli kompletně nový online marketing a věříme, že postupně částečně nahradí drahou offline propagaci.

Kromě klasické reklamy ve vyhledávačích s využitím remarketingu začneme více pracovat s novým obsahem a zviditelníme se i na sociálních sítích.

Marketingová strategie

PPC KAMPANĚ
REMARKETING
OPTIMALIZACE
SEO
E-MAIL
MARKETING
OBSAHOVÁ
STRATEGIE, BLOG
LANDING PAGE
MICROSITE
LINKBUILDING
A PR
SOCIÁLNÍ
SÍTĚ

Uživatelské testování

Testeři hodnotili web jako nepřehledný. Na jaké problémy narazili?

Zastaralý design

Nemoderní design působil nedůvěryhodným dojmem. Naši testeři měli negativní předsudky, ještě dříve než vůbec měli možnost se seznámit se společností ATRIUM.

Nepřehledná struktura

Testeři měli problém najít zásadní informace o ceně domu a technických parametrech.

Příliš formální a technický obsah

Testeři byli laici. Příliš formální komunikace a přehršel technických dat jim připadaly neosobní a odtažitý. Chtěli, aby jim web poradil, co a jak je potřeba. 

Otravná reklama

Původně byl takřka na každé stránce banner nabízejí zaslání katalogu zdarma. Katalog domů promujeme i nadále, ovšem přívětivější formou.

Nedostatky v katalogu

Testeři si nedokázali ani vybrat dům. Chyběla informace o ceně, ale i službách, které lze využít.

Chybějící záruky kvality

Všichni testeři bez výjimky řešili obavu, zda firma ATRIUM poskytuje kvalitní služby. Na webových stránkách nenašli žádný argument, který by je přesvědčil.

Chci uživatelské testování

Model a design webu

Podívejte se, jak vypadá nový web firmy díky vstupní studii.

Jak hodnotí vstupní studii klient?

Vlastimil Makovec

Přípravu nových stránek ATRIUM.cz jsme svěřili agentuře AITOM. V průběhu zpracování vstupní studie se nám líbil jejich přístup. Snažili se zjistit maximum informací o nás, našich klientech i službách. V neposlední řadě zapojili reálné uživatele do otestování našeho webu a webů konkurence.

Výsledná data a způsob, jakým je zapracovali do návrhu nových stránek a marketingové strategie, nás přesvědčil o jejich profesionalitě. Testeři nás upozornili na několik nedostatků, o kterých jsme do té doby nevěděli. Díky vstupní studii jsme získali podrobné zadání webu, které je orientované na naše zákazníky a hlavně plnění konkrétních cílů.

Vlastimil Makovec
obchodní ředitel A T R I U M , s.r.o.

Malý krok pro vás, velký skok pro váš web

Vyzkoušejte sami, jak daleko lze váš projekt posunout.

Konzultace zdarma