Webové stránky firmy neplnily cíle tak, jak si firma přála. Cílem bylo dosáhnout vyšších konverzí a relevantní návštěvnosti. Firma by ráda zvýšila konverznost stránek a postavila rovných 100 domů ročně.
Testeři hodnotili web jako nepřehledný. Na jaké problémy narazili?
Přípravu nových stránek ATRIUM.cz jsme svěřili agentuře AITOM. V průběhu zpracování vstupní studie se nám líbil jejich přístup. Snažili se zjistit maximum informací o nás, našich klientech i službách. V neposlední řadě zapojili reálné uživatele do otestování našeho webu a webů konkurence.
Výsledná data a způsob, jakým je zapracovali do návrhu nových stránek a marketingové strategie, nás přesvědčil o jejich profesionalitě. Testeři nás upozornili na několik nedostatků, o kterých jsme do té doby nevěděli. Díky vstupní studii jsme získali podrobné zadání webu, které je orientované na naše zákazníky a hlavně plnění konkrétních cílů.
Vyzkoušejte sami, jak daleko lze váš projekt posunout.